REINIGEN
Bureaustoelen reinigen vanaf 30 stuks
Artikelnummer: INREININTERSTUHL CLEANING PAKKET
Bureaustoelen reinigen - micro-bacteriologisch reinigen
PRIJS € 570,- is gebaseerd op 30 stoelen incl. voorrijden excl. BTW.
Meerprijs per stoel is € 19,- excl. BTW.
Medewerkers zitten dagelijks vele uren op hun bureaustoel. Door dit intensieve gebruik worden de stoelen vies: zichtbaar én onzichtbaar. Juist het vuil dat niet meteen zichtbaar is kan grote consequenties hebben. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt namelijk dat al na korte tijd verschillende soorten bacteriën zich kunnen nestelen op een stoel. Zij kunnen onder andere luchtweginfecties veroorzaken. Ook zitten er fijnstof, huisstofmijt en andere mogelijk schadelijk e
micro-organismen in de kussens. Ons advies is dan ook om stoelen zeker elke 2 à 3 jaar intensief, micro-bacteriologisch te laten reinigen. Zo voorkom je potentiële gezondheidsklachten zoals irritaties aan de luchtwegen en allergieën. Voor deze cleaning komen we naar u toe, tijdens werkuren of in de avond. Onze diepreinigingsmachine spuit de reinigingsvloeistof onder hoge druk de stof in; na de werking zuigen we het er – weer onder hoge druk – ook uit. Drie uur later is de stoel droog en klaar voor gebruik. Door deze korte droogperiode hebben bacteriën geen kans om zich opnieuw te nestelen. Kortom, een relatief eenvoudige manier om uw ziekteverzuim te verlagen.
Na reiniging is het meubilair al na enkele uren weer bruikbaar. Dat is prettig, maar nog beter is het dat door deze korte droogperiode bacteriën geen kans hebben om zich opnieuw te nestelen. Kortom; een relatief eenvoudige manier om potentieel ziekteverzuim op de werkvloer te voorkomen of verlagen.
Op locatie in Nederland of België, prijs per stoel excl. btw.
Voorwaarden:
- Minimale afname: 25 stoelen.
- Voorrijkosten € 75,- excl. btw.
- Enkele stuks, autostoelen of -banken kunnen bij Interstuhl in Zoeterwoude ook gereinigd worden.
- Het Interstuhl team reinigt op locatie in een door u beschikbaar gestelde ruimte op de begane grond (of, als er een lift aanwezig is ook op andere verdiepingen).
- Het is belangrijk dat het team makkelijk toegang heeft tot elektriciteit en stromend water.
- De klant verzamelt de te reinigen stoelen in de beschikbaar gestelde ruimte.
- Na reiniging is het meubilair voor minimaal drie uur niet bruikbaar.
- Huurmeubilair is op aanvraag beschikbaar.
- Het schoonmaakapparaat maakt ongeveer even veel geluid als een grote stofzuiger.
- Prijzen zijn gebaseerd op vervuiling in een normale kantooromgeving.
- In geval vanextreme vervuiling berekenen we een toeslag. We laten dit vooraf beoordelen door een ervaren medewerker.
- Circa 98% van de vlekken verdwijnt met de reiniging. In sommige gevallen lukt het niet om de vlekken te verwijderen, denk aan vlekken van nagellak, verf of correctievloeistof. Is de stoel na reiniging niet volledig schoon te krijgen, dan wordt de cleaning wel in rekening gebracht.
- De klant regelt parkeergelegenheid voor het team. Eventuele parkeergelden worden 1-op-1 doorbelast.
- Prijzen zijn geldig indien de uitvoering plaats kan vinden op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur.
- Avondtoeslag (na 17:00 uur) is 20%; Zaterdagtoeslag is 50%, zondagtoeslag is 75%.
- Annulering van de opdracht kan tot 48 uur voor de uitvoering van de opdracht. Na die tijd brengen we 50% in rekening.